Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΙΝΔΙΑΣ-ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΣΜΙΡ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΙΤΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ
Greek Spirit
3-3-2019
Η Κίνα από το 2010 έχει υπογράψει διακρατική συμφωνία με το Πακιστάν η οποία προβλέπει την ελεύθερη διέλευση των Κινεζικών στρατευμάτων όποτε η Κίνα θελήσει στο μέλλον από την λεωφόρο του Καρακορούμ The Karakoram Highway (KKΗ) την
3-3-2019
Η Κίνα από το 2010 έχει υπογράψει διακρατική συμφωνία με το Πακιστάν η οποία προβλέπει την ελεύθερη διέλευση των Κινεζικών στρατευμάτων όποτε η Κίνα θελήσει στο μέλλον από την λεωφόρο του Καρακορούμ The Karakoram Highway (KKΗ) την
οδική αρτηρία που διασχίζει το Πακιστάν και ενώνει την Κίνα με το
Ιράν. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι ο KARAKORAM HIGH WAY διασχίζει το Πακιστανικό Κασμίρ. Τον Μάρτιο του 2011 ο Ρώσος υπουργός Άμυνας Ανατόλι Σερντιούκοφ
έθεσε υπόψιν της Ρωσικής προεδρίας την υπογραφή συμφωνίας Κίνας Πακιστάν
για την ελεύθερη χρήση της οδικής αρτηρίας Καρακορούμ τονίζοντας ότι
σηματοδοτεί την αύξηση του ενδιαφέροντος της Κίνας για μελλοντική
εισβολή στην Μ.Ανατολή για την απόκτηση των κοιτασμάτων της.Από τότε η
Ρωσία και η Κίνα συνέστησαν συμμαχία και πλέον η Κίνα θεωρείται σχεδόν
σίγουρο μέλος της υπο διαμόρφωσης Ευρασιατικής Ένωσης που οραματίζεται η
Ρωσία.
Το Κασμίρ αποτελεί περιοχή η οποία κατά τον διαχωρισμό Ινδίας-Πακιστάν το 1947 αποτέλεσε αντικείμενο διαμάχης.Στο Κασμίρ διέμεναν τόσο μουσουλμάνοι όσο και ινδουιστές και κατά τον διαχωρισμό της αποικίας της Ινδίας με θρησκευτικά κριτήρια -οπότε και ιδρύθηκε το Πακιστάν για τους Μουσουλμάνους - υπήρξε δυστοκία η οποία μπορεί μεν να οδήγησε στον διαμελισμό του κρατιδίου αλλά ουδέποτε οι δυο πλευρές,Ινδία και Πακισταν δεν αποδέχθηκαν την λύση ως οριστική.
Το 1947 δεν υπήρχε το Πακιστάν του οποίου τα σημερινά εδάφη ανήκαν στην αποικία της Αγγλίας, την Ινδία.Το 1947 και όταν η Αγγλία αποφάσισε να εγκαταλείψει την αποικία της ξέσπασαν ταραχές μεταξύ μουσουλμάνων και ινδουιστών με χιλιάδες θύματα.Τότε αποφασίστηκε ο διαμελισμος της Ινδίας σε Πακιστάν και Ινδία , με την βίαια μετατόπιση ινδουιστών και μουσουλμάνων σε Ινδία και Πακιστάν αντίστοιχα. Στο κρατίδιο του Κασμίρ ο πληθυσμός αποτελούνταν τόσο από μουσουλμάνους όσο και από ινδουιστές με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να αποφασισθεί εαν θα ενταχθεί στο νεοϊδρυθέν Πακιστάν ή την Ινδία/ Τελικά το Κασμίρ διαμελίστηκε de facto και το Πακιστάν προσάρτησε το βόρειο τμήμα και η Ινδία το νότιο.
Ωστόσο οι δύο χώρες ποτέ δεν παραδέχθηκαν την λύση αυτή ως οριστική και συνεχώς ξεσπάνε συγκρούσεις μεταξύ τους.
Η ελληνοτουρκική μεθόριος και η ινδοπακιστανική στο Κασμίρ αποτελούν τις πιο επιβαρυμένες με στρατιωτικά μέσα και όπλα περιοχές στον κόσμο.
Απο το Πακιστανικό Κασμίρ ωστόσο περνάει ο KARAKORAM HIGHWAY που το 2018 ολοκληρώθηκε και θεωρείται το 8ο θαύμα του κόσμου.Αυτό τον δρόμο θέλει να χρησιμοποιήσει η Κίνα για τον νεοσύστατο ΄΄δρόμο του μεταξιού΄΄ αλά και για ενδεχόμενη χερσαία εισβολή στην Μ.Ανατολή
Γιαυτό και πίσω από το ξέσπασμα των πρόσφατων συγκρούσεων μεταξύ Ινδίας-Πακιστάν κρύβονται οι ΗΠΑ οι οποίες θέλουν αστάθεια στη περιοχή για να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την Κίνα
Το Κασμίρ αποτελεί περιοχή η οποία κατά τον διαχωρισμό Ινδίας-Πακιστάν το 1947 αποτέλεσε αντικείμενο διαμάχης.Στο Κασμίρ διέμεναν τόσο μουσουλμάνοι όσο και ινδουιστές και κατά τον διαχωρισμό της αποικίας της Ινδίας με θρησκευτικά κριτήρια -οπότε και ιδρύθηκε το Πακιστάν για τους Μουσουλμάνους - υπήρξε δυστοκία η οποία μπορεί μεν να οδήγησε στον διαμελισμό του κρατιδίου αλλά ουδέποτε οι δυο πλευρές,Ινδία και Πακισταν δεν αποδέχθηκαν την λύση ως οριστική.
Το 1947 δεν υπήρχε το Πακιστάν του οποίου τα σημερινά εδάφη ανήκαν στην αποικία της Αγγλίας, την Ινδία.Το 1947 και όταν η Αγγλία αποφάσισε να εγκαταλείψει την αποικία της ξέσπασαν ταραχές μεταξύ μουσουλμάνων και ινδουιστών με χιλιάδες θύματα.Τότε αποφασίστηκε ο διαμελισμος της Ινδίας σε Πακιστάν και Ινδία , με την βίαια μετατόπιση ινδουιστών και μουσουλμάνων σε Ινδία και Πακιστάν αντίστοιχα. Στο κρατίδιο του Κασμίρ ο πληθυσμός αποτελούνταν τόσο από μουσουλμάνους όσο και από ινδουιστές με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να αποφασισθεί εαν θα ενταχθεί στο νεοϊδρυθέν Πακιστάν ή την Ινδία/ Τελικά το Κασμίρ διαμελίστηκε de facto και το Πακιστάν προσάρτησε το βόρειο τμήμα και η Ινδία το νότιο.
Ωστόσο οι δύο χώρες ποτέ δεν παραδέχθηκαν την λύση αυτή ως οριστική και συνεχώς ξεσπάνε συγκρούσεις μεταξύ τους.
Η ελληνοτουρκική μεθόριος και η ινδοπακιστανική στο Κασμίρ αποτελούν τις πιο επιβαρυμένες με στρατιωτικά μέσα και όπλα περιοχές στον κόσμο.
Απο το Πακιστανικό Κασμίρ ωστόσο περνάει ο KARAKORAM HIGHWAY που το 2018 ολοκληρώθηκε και θεωρείται το 8ο θαύμα του κόσμου.Αυτό τον δρόμο θέλει να χρησιμοποιήσει η Κίνα για τον νεοσύστατο ΄΄δρόμο του μεταξιού΄΄ αλά και για ενδεχόμενη χερσαία εισβολή στην Μ.Ανατολή
Γιαυτό και πίσω από το ξέσπασμα των πρόσφατων συγκρούσεων μεταξύ Ινδίας-Πακιστάν κρύβονται οι ΗΠΑ οι οποίες θέλουν αστάθεια στη περιοχή για να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την Κίνα
ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ »ΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ» ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ
.
Οι Κινέζοι σχεδιάζουν την κατασκευή ένος σιδηροδρομικού δικτύου που θα αναβιώσει τον ΄΄Δρόμο του Μεταξιού » με σύγχρονους όρους. Για πρώτη φορά το 1994 ο τότε πρωθυπουργός της Κίνας Li Peng έφερε την ιδέα στο προσκήνιο . Η ιδέα αυτή έτυχε άμεσα της υποστήριξης και αποδοχής της Ινδιας αλλά και πολλών κρατών της Ασίας , Το 2005 ακόμα και ο Αμερικάνος πρόεδρος Bill Clinton εξέφρασε την στήριξη του σε αυτό το σχέδιο.
Οι Κινέζοι σχεδιάζουν την κατασκευή ένος σιδηροδρομικού δικτύου που θα αναβιώσει τον ΄΄Δρόμο του Μεταξιού » με σύγχρονους όρους. Για πρώτη φορά το 1994 ο τότε πρωθυπουργός της Κίνας Li Peng έφερε την ιδέα στο προσκήνιο . Η ιδέα αυτή έτυχε άμεσα της υποστήριξης και αποδοχής της Ινδιας αλλά και πολλών κρατών της Ασίας , Το 2005 ακόμα και ο Αμερικάνος πρόεδρος Bill Clinton εξέφρασε την στήριξη του σε αυτό το σχέδιο.
Τον Νοέμβριο του 2006 αντιπρόσωποι δεκαοχτώ κράτων της Ασίας
υπέγραψαν σε διάσκεψη επιπέδου υπουργών την εφαρμογή του σχεδίου. Κίνα
, Ινδονησία ,Λάος , Κορέα Καμπότζη , Αζερμπαϊτζάν, Ρωσία , Καζακστάν
,Ιράν , Τουρκία και άλλες χώρες υπέγραψαν την συμφωνία . Το εγχείρημα
προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου μήκους 81,000 χλμ το
οποίο θα συνδέσει πρώτα τις Ασιατικές χώρες μεταξύ τους και κατόπιν
την Ασία με την Ευρώπη.To όνομα του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ΤΑR-Trans-Asian Railway.
Το δίκτυο θα περιλαμβάνει τον Βόρειο Άξονα που θα συνδέει Ευρώπη-Πολωνία-Λευκορωσία-Ρωσία -Καζακστάν -Μογγολία-Κίνα – Κορέα.
http://www.railwaypro.com/wp/?p=9113 |
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
Τον Νότιο Άξονα που θα συνδέει τις
Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν , Ινδία, Μπανγκλαντες, Μιανμάρ και Ταυλάνδη
Τον Βορειοδυτικό άξονα που θα συνδέει την Β. Ευρώπη με Περσικό κόλπο
Τον Νοτιανατολικό που θα συνδέει την Κίνα με την Σιγκαπούρη.
Μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί πρόοδος ανάλογη του αρχικού σχεδιασμού στην κατασκευή του δικτύου ωστόσο η ιδέα κάθε άλλο παρά έχει εγκαταλειφθεί. Γραφειοκρατία , διαφθορά, ελλιπής χρηματοδότηση , διαφορές στις υπάρχουσες σιδηροδρομικές υποδομές στις διάφορες χώρες καθυστερούν την ολοκλήρωση.Παρόλα αυτά η κατασκευή επιμέρους τμημάτων σε διάφορες χώρες συνεχίζεται. Η κατασκευή περιλαμβάνει βελτίωση των υπαρχόντων σιδηροδρομικών υποδομών και κατασκευή νέων. Το δίκτυο κατά τόπους θα εξυπηρετείται απο πλωτά μέσα- ferry boats- αλλά και σημαντικά κατασκευαστικά έργα όπως το υποθαλάσσιο τούνελ στον Βόσπορο-θάλασσα Μαρμαρά που θα ενώνει την
Ευρωπαϊκή και Ασιατική ακτή της
Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν , Ινδία, Μπανγκλαντες, Μιανμάρ και Ταυλάνδη
Τον Βορειοδυτικό άξονα που θα συνδέει την Β. Ευρώπη με Περσικό κόλπο
Τον Νοτιανατολικό που θα συνδέει την Κίνα με την Σιγκαπούρη.
Μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί πρόοδος ανάλογη του αρχικού σχεδιασμού στην κατασκευή του δικτύου ωστόσο η ιδέα κάθε άλλο παρά έχει εγκαταλειφθεί. Γραφειοκρατία , διαφθορά, ελλιπής χρηματοδότηση , διαφορές στις υπάρχουσες σιδηροδρομικές υποδομές στις διάφορες χώρες καθυστερούν την ολοκλήρωση.Παρόλα αυτά η κατασκευή επιμέρους τμημάτων σε διάφορες χώρες συνεχίζεται. Η κατασκευή περιλαμβάνει βελτίωση των υπαρχόντων σιδηροδρομικών υποδομών και κατασκευή νέων. Το δίκτυο κατά τόπους θα εξυπηρετείται απο πλωτά μέσα- ferry boats- αλλά και σημαντικά κατασκευαστικά έργα όπως το υποθαλάσσιο τούνελ στον Βόσπορο-θάλασσα Μαρμαρά που θα ενώνει την
Ευρωπαϊκή και Ασιατική ακτή της
Κωνσταντινούπολης και θα αποτελεί μέρος του Νότιου άξονα του TRA .
Το έργο έχει αρχίσει το 2009 αλλά καθυστερεί σημαντικά λόγω των
Βυζαντινών αρχαιολογικών
ευρημάτων αλλά και των δυσκολιών στην διάνοιξή του .
ευρημάτων αλλά και των δυσκολιών στην διάνοιξή του .
Asian Highway (AH)
Παράλληλα με τον ATR ένα άλλο εγχείρημα υπό την αιγίδα του ΟΗΕ και χρηματοδότηση από την Ινδία -Κίνα – Ιαπωνία,ο Ασιατικός Αυτοκινητόδρομος Asian Highway (AH) είναι σε εξέλιξη . Το εγχείρημα έχει ως στόχο την την σύνδεση και βελτίωση των υπαρχόντων οδικών δικτύων στις Ασιατικές χώρες , την τυποποίηση των προδιαγραφών χρήσης και την συνεχή βελτίωση του δικτύου .O AH αποτελείται από 87 τμήματα συνολικού μήκους 140,000 χλμ τα οποία αποτελούν δίκτυο αυτοκινητόδρομων που ενώνουν όλες τι Ασιατικές χώρες μεταξύ τους αλλά και με την Μέση Ανατολή-Ευρώπη -Ρωσία. Oι άξονες AH 1 και ΑΗ 5 συνδέουν τις Βουλγαρία -Κωνσταντινούπολη -Ιράν -Ινδία- Κίνα -Κορέα
Παράλληλα με τον ATR ένα άλλο εγχείρημα υπό την αιγίδα του ΟΗΕ και χρηματοδότηση από την Ινδία -Κίνα – Ιαπωνία,ο Ασιατικός Αυτοκινητόδρομος Asian Highway (AH) είναι σε εξέλιξη . Το εγχείρημα έχει ως στόχο την την σύνδεση και βελτίωση των υπαρχόντων οδικών δικτύων στις Ασιατικές χώρες , την τυποποίηση των προδιαγραφών χρήσης και την συνεχή βελτίωση του δικτύου .O AH αποτελείται από 87 τμήματα συνολικού μήκους 140,000 χλμ τα οποία αποτελούν δίκτυο αυτοκινητόδρομων που ενώνουν όλες τι Ασιατικές χώρες μεταξύ τους αλλά και με την Μέση Ανατολή-Ευρώπη -Ρωσία. Oι άξονες AH 1 και ΑΗ 5 συνδέουν τις Βουλγαρία -Κωνσταντινούπολη -Ιράν -Ινδία- Κίνα -Κορέα
Από τα παραπάνω φαίνεται ότι η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της
Ασίας με την Ευρώπη είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη . Καθυστερήσεις
υπάρχουν αλλά αναλογιζόμενοι το πλήθος των ετερόκλητων εταίρων που
εργάζονται είναι αναμενόμενες. Η ολοκλήρωση αυτών των εγχειρημάτων θα
ολοκληρωθεί με επιτυχία διότι οι εμπλεκόμενες χώρες έχουν αγκαλιάσει
και έχουν παραδεχθεί την σημασία τους. Σύμφωνα με οικονομικούς κύκλους
οι μεταφορές αγαθών και εμπορευμάτων μέσω αυτών των δικτύων θα είναι πιο
γρήγορες από τις θαλάσσιες μεταφορές .
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
ASIAN HIGHWAY
ASIAN HIGHWAY
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
Greek Spirit
Greek Spirit
http://chinaincentralasia.com/2013/01/11/chinas-latest-piece-of-the-new-silk-road/
http://oilprice.com/Geopolitics/International/From-Shanghai-To-Rotterdam-The-New-Iron-Silk-Road.html
http://yaleglobal.yale.edu/content/can-china-and-turkey-forge-new-silk-road
http://
www.chinadaily.com.cn/bizchina/2011-04/15/content_12334125.htm
http://www.unescap.org/ttdw/common/TIS/TAR/text/tar_priority.pd
Σχόλια
Αυτές οι εντάσεις ίσως και να είναι διαπραγματευτικές για τις μελλοντικές συνθήκες των αγορών. Εάν αναλογιστούμε την τεχνολογία 5G, την μελλοντική σύντηξη και την ασύρματη μετάδοση της ηλεκτρικής ενέργειας. Κάποιος θα πρέπει να έχει το πάνω χέρι σε αυτές τις μελλοντικές τεχνολογίες και την εφαρμογή τους.
Να σας ρωτήσω κάτι αν επιτρέπεται.Η συμφωνία των Πρεσπών είναι προς το Συμφέρον της Κίνας;
Αυτό που έγινε μετράει υπέρ της ή κατά.
Ευχαριστώ!
"Πέτρος"
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ Η ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.