ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΥΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΄΄ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ΄΄ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ






 Greek Spirit 
16-10-2017
Πριν από 4 χρόνια έγραφα για την αναβίωση του ΄'Δρόμου του Μεταξιού΄΄ και τον ρυθμΙστικό ρόλο που θα παίξει η Κίνα στην Ευρασία, δηλαδή τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη, περιοχή που βρίσκεται μακριά απο τις ΗΠΑ .
Οι ΗΠΑ όσο και αν πλασάρονται ως ναυτική υπερδύναμη δεν μπορούν να ελέγξουν την Ευρασία με αεροπλανοφόρα. Η αποτυχημένη προσπαθεια στο Αφγανιστάν είναι μια απόδειξη.Το Ιράν άλλη μια.
Η Ρωσία του Πούτιν από το 2006 αθόρυβα δουλεύει στο μεγαλύτερο εξοπλιστικό πρόγραμμα μετά τον Β΄ΠΠ, πρόγραμα που αποκαλύφθηκε το 2014 με την ανακατάληψη της Κριμαίας. Ωστόσο η Ρωσία υστερεί σημαντικά στο ναυτικό και για πολύ καιρό ακόμα θα είναι πίσω απο τις ΗΠΑ σε αυτόν τον τομέα.
Αλλά η Ρωσία δεν ανησυχεί εφόσον όλα τα εδάφη για τα οποια ενδιαφέρεται βρίσκονται στην Ευρασία και μπορεί να τα συνδέσει οδικώς ή αεροπορικώς. Γιαυτό και εχει δώσει μεγάλη έμφαση στην δυνατότητα αερομεταφορά τεθωρακισμένων σχηματισμών σε οποιαδήποτε μέρος του κόμου σε μερικές δεκάδες ώρες.
Όμως η ιδεοληπτική εμμονή μας σχετικά με την δυναμική της Ρωσίας δεν είναι σωστή. Ρυθμιστής των παντων είναι η Κίνα.  Η Ρωσία στην σκιά της Κίνας δουλεύει.
Και το θέμα του  Κουρδιστάν  έχει αμεση σχέση με την Κίνα.
Η Ρωσία αναμείχθηκε στον πόλεμο της Συρίας για δύο λόγους. Ο πρώτος και κυριότερος ήταν η αποτροπή της υλοποίησης του αγωγού Κατάρ-Ιορδανίας-Τουρκίας-Ελλάδας-Γερμανίας κάτι που το κατάφερε και έτσι διατήρησε το ενεργειακό μονοπώλιο στην Ευρώπη.


Ο δέυτερος ήταν ο έλεγχος των κοιτασμάτων της Μ.Ανατολής, όλων , ακόμα και της Σαουδικής Αραβίας, κάτι το οποίο εάν δεν κατάφερε ακόμα με πόλεμο έχει καταφέρει με την ευρύτερη στρατηγική της στην περιοχή την στιγμή που οι ΗΠΑ προσπαθούν να ανακάμψουν στην Μ.Ανατολή μετά την  απόσυρση τους με την πολιτκή Ομπάμα.

Ο Έλεγχος των κοιτασμάτων, έστω και με πολιτικές παρεμβάσεις όπως πχ η ένταξη του Καταρ στον άξονα Τουρκιας-Ρωσίας , έχει ως στόχο τον καθησυχασμό της Κίνας σχετικά με την διαθεσιμότητα των εν λόγω κοιτασμάτων .
Η Κίνα θέλει να γνωρίζει ότι τα κοιτάσματα της Μ. Ανατολής είναι εξασφαλισμένα και ελεγχόμενα απο την Ρωσία και όχι απο τις ΗΠΑ.
Εάν η Κίνα αισθανθεί ότι τα πετρέλαια της Μ.Ανατολής απο τα οποία εξαρτάται σχεδόν απόλυτα, δεν ελεγχονται απο την σύμμαχο Ρωσία τότε θα αναγκασθεί να εισβάλει η ίδια στην περιοχή.
Η Κίνα παρόλα αυτά δεν θέλει πολεμικές περιπέτειες και έχει αφήσει την βρώμικη δουλειά του πολέμου και ελέγχου της Μ.Ανατολής στους Ρωσους  .
Η Κίνα έχει επικεντρωθεί στην αναβίωση του δρόμου του μεταξιού ως όχι απλά και μόνο ως μια σιδηροδρομική διαδρομή μεταφορά αγαθών, πρότζεκτ για το οποίο εργάζεται εδώ και χρόνια σε συνεργασία με Ασιατικές χώρες, αλλά και ως μια εμπορική και πολιτική ένωση κρατών της ευρασίας στην οποία θα συμετέχουν και ευρωπαικά όπως η Γερμανία.
Η Κίνα μέχρι πριν απο τρία χρόνια είχε άριστες εμπορικές σχέσεις με την Γερμανία η οποία και είχε επενδύσει στην Κίνα με τεράστα κεφάλαια και βαριές βομηχανικές μονάδες.Πριν απο τρία χρόνια όμως η Κίνα άρχισε να δείχνει τα δόντια της στην Γερμανία και ξεκίνησε εμπορικό πόλεμο εναντίον των Γερμανών οι οποίοι είδαν ότι για να συνεχίσουν να κατασκευάζουν και να πουλάνε βιομηχανικά προιόντα στην Κίνα θα πρέπει να υπακούσουν στους κανόνες που υπαγορεύουν πλέον οι Κινέζοι.

 Οι ΗΠΑ θελουν την ιδρυση του Κουρδικού κράτους για να μπλοκάρουν την δίοδο  Ιράν -Ιράκ-Τουρκία, δίοδο που οι Κίνεζοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ως νότια εναλλακτική του  ΄΄δρομου του μεταξιού'' Ωστόσο οι Κινέζοι δεν αγχώνονται και πολύ διότι έτσι κι αλλιώς ο δρόμος του μεταξιού που σχεδιάζουν περνάει βόρεια της Κασπίας θάλασσας κια κατόπιν  απο το Αζερμπαιτζάν το οποίο είναι πιστός σύμμαχος της Τουρκίας εφόσον ο αγωγός ΤΑΡ που μεταφέρει Αζέρικο αέριο στην Ευρωπη περνάει κι απο την Τουρκία. Είναι και η κοινή καταγωγή Αζερων και Τούρκων που θέλουν να πιστέυουν ότι μοιράζονται στα πλάισια της θεωρίας  του Παντουρκισμού .
 Η Τουρκία θα παίξει ρόλο κλειδί στην νεά συμμαχία που θα προκύψει απο τα κράτη που θα διασχίζει ο νέος δρόος του μεταξιού ο οποίος θα είναι κυρίως μια απέραντη σιδηροδρομική γραμμή. Τελικός προορισμός θα είναι η Γερμανία . 

Εδώ για μια ακόμα φορά φαίνεται η σπουδαιότητα και η στιβαρότητα του συμμαχικού άξονα Γερμανίας-Τουρκίας που κρατάει απο το 1908 και που το 2011 εμπλουτίστηκε με το Κατάρ . Το  2017 η Ρωσία υπέταξε αυτό τον άξονα με την νίκη της στην Συρία αλλά δεν τον διέλυσε εφόσον είναι χρήσιμος για τους Κινέζους και ότι είναι καλό για τους Κινέζους η Ρωσία το φυλάσει εφόσον η Ρωσία είναι στην ουσία ο ΄΄μπράβος ΄΄ της Κίνας και αυτό τόσο απο ανάγκη όσο και απο φόβο. Η Ρωσία με τα προβληματα υπογεννητικότητας, αλκοοολισμού και κοινωνικής διάβρωσης, με πληθυσμό 130,000,000 ( 100,000,000 Ρωσους δολοφόνησε το σοβιετικό καθεστώς ως αντιφρονούντες κατά τα 70 έτη που ήλεγχε την χώρα, γενοκτονια από την οποία  η Ρωσία δεν πρόκειται ποτέ να ανακάμψει) , αυτή η Ρωσία δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί στην Κίνα παρά μόνο να υποταχθεί με ένα κομψό τρόπο παριστάνοντας την στρατιωτική υπερδύναμη.

Η Ελλάδα σε όλη την ιστορία δεν έχει καμία αξία, καμία σημασία ή καλύτερα κάνενα λόγο, κανείς δεν μας ρωτάει. Η Ελλάδα μαζί με τις όμορες της χώρες, Βουλγαρία-Σκόπια, θα αποτελέσει μια ενιαία  περιοχή με ομοιογενή οικονομικά και πληθυσμιακά χαρακτηριστικά. Οι μισθοί στην Βουλγαρία αυξάνουν, στην Ελλάδα μειώνονται με απώτερο στόχο την ομογενοποίηση του εργατικού κόστους , του κόστους παραγωγής και του κόστους παροχής υπηρεσιών.

Η  ενιαία περιοχή αυτή θα χρησιμεύει ως ενεργειακός κόμβος για τους αγωγούς που θα έρχονται μέσω Τουρκίας απο Αζερμπαιτζαν και Μ.Ανατολή. Αλλά υπάρχει και άλλος σημαντικότερος λόγος για την οικονομική εξομοίωση Βουλγαρίας-Ελλάδας και αυτός είναι τα κοιτάσματα της Βόρειας Ελλάδας σε σπάνιες γαίες και μέταλλα τα οποία χρησιμοποιούνται στην κατασκευη μπαταριών κάθε είδους, και ειδικά αυτές των ηλεκτρικών οχημάτων τα οποία είναι το μέλλον της αυτοκίνησης .

Το πετρέλααιο στο άμεσο μέλλον θα χρησιμοποιείται μόνο για την κατασκευή πλαστικών και το άεριο μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, οικιακού και βιομηχανικού.
Όπιος αγοράζει αυτοκίνητο που κινείται με βενζίνη ή πετρέλαιο σήμερα στην βόριεα ευρώπη σε 15 χρόνια θα απαγορεύεται να το κινεί εφόσον είναι ήδη ψηφισμένοι οι  νόμοι που απαγορεύον απο το 2030 τα υγρά κάυσιμα και κανουν υποχρεωτική την χρήση ηλεκτρισμού στις οδικές μεταφορές. Μέταλα με τα οποία κατασκευάζονται μπαταρίες έχει μονο το Ζαίρ και η Βορεια Ελλάδα.Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει....
Κατα τα άλλα οι Ελληνες ασχολούνται με τις προφητείες, περιμένουν να πάρουν την Πόλη. Καληνύχτα............
Διαβάστε παρακάτω τι έγραφα απο το 2013 για τα σχέδια της Κίνας σχετικά μετον Δρόμο του Μεταξιού .

Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ




 




Greek Spirit  


»Οι Κινέζοι θα περάσουν τον Ευφράτη ποταμό με 200.000.000 στρατό και θα προχωρήσουν προς τα Ιεροσόλυμα. Θα καταστραφεί το τέμενος του Ομάρ και θα αρχίσουν οι εργασίες για την ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντα που ήταν παλαιότερα χτισμένος σ’ εκείνο το σημείο.»  π. Παίσιος
H παραπάνω πρόρρηση του πατέρα Παίσιου προκαλεί απορίες σχετικά με το πως ένας τόσος μεγάλος στρατός θα μπορούσε έρθει απο την  τόσο μακρινή Κίνα , να περάσει δεκάδες  Ασιατικές χώρες και φυσικά εμπόδια και να βρεθεί στην πίσω πόρτα της Ευρώπης.

Τα διακόσια       εκατομμύρια     στρατού περιλαμβάνουν όχι μόνο το προσωπικό και τον ατομικό εξοπλισμό του αλλά και χιλιάδες οχήματα -τεθωρακισμένα όπως επίσης  την μεταφορά ενός κολοσσιαίου συστήματος Διοικητικής Μέριμνας – Logistic Support . Παρόλο που σήμερα οι άνθρωποι ταξιδεύουν πολύ και οι αποστάσεις έχουν μικρύνει δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αντιλήψεις που κληρονομήσαμε . Μια από αυτές είναι ότι η Ασία είναι μακρυά . Κάνεις δεν αμφιβάλλει για το μέγεθος του Κινεζικού στρατού , αλλά όλοι θα υποστηρίξουν ότι η Κίνα είναι πολύ μακρυά για να αποτελέσει κίνδυνο . Τα πράγματα όμως αλλάζουν :
Η Κίνα από το 2010 έχει υπογράψει διακρατική συμφωνία με το Πακιστάν η οποία προβλέπει την ελεύθερη διέλευση των Κινεζικών στρατευμάτων όποτε η Κίνα θελήσει στο μέλλον απο την λεωφόρο του Καρακορούμ The Karakoram Highway (KKΗ) την
The Karakoram Highway (KKH)
οδική αρτηρία που διασχίζει το Πακιστάν και ενώνει την Κίνα με το Ιράν  Τον Μάρτιο του 2011 ο Ρώσος υπουργός Άμυνας Ανατόλι Σερντιούκοφ έθεσε υπόψιν της Ρωσικής προεδρίας την υπογραφή συμφωνίας Κίνας Πακιστάν για την ελεύθερη χρήση της οδικής αρτηρίας Καρακορούμ τονίζοντας ότι σηματοδοτεί την αύξηση του ενδιαφέροντος της Κίνας για μελλοντική εισβολή στην Μ.Ανατολή για την απόκτηση των κοιτασμάτων της.Από τότε η Ρωσία και η Κίνα συνέστησαν συμμαχία και πλέον η Κίνα θεωρείται σχεδόν σίγουρο μέλος της υπο διαμόρφωσης Ευρασιατικής Ένωσης που οραματίζεται η Ρωσία.
ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ »ΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ» ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ
Οι Κινέζοι σχεδιάζουν την κατασκευή ένος σιδηροδρομικού δικτύου που θα αναβιώσει τον ΄΄Δρόμο του Μεταξιού » με σύγχρονους όρους. Για πρώτη φορά το 1994 ο τότε πρωθυπουργός της Κίνας Li Peng έφερε την ιδέα στο προσκήνιο . Η ιδέα αυτή έτυχε άμεσα  της υποστήριξης και αποδοχής της Ινδιας αλλά και πολλών κρατών της Ασίας , Το  2005 ακόμα και ο Αμερικάνος πρόεδρος  Bill Clinton εξέφρασε την στήριξη του σε αυτό το σχέδιο.
Τον Νοέμβριο του 2006 αντιπρόσωποι δεκαοχτώ κράτων της Ασίας υπέγραψαν σε διάσκεψη επιπέδου υπουργών  την εφαρμογή του σχεδίου. Κίνα  , Ινδονησία ,Λάος , Κορέα Καμπότζη , Αζερμπαϊτζάν, Ρωσία , Καζακστάν ,Ιράν , Τουρκία και άλλες χώρες υπέγραψαν την συμφωνία . Το εγχείρημα προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου μήκους 81,000 χλμ το οποίο θα συνδέσει  πρώτα τις  Ασιατικές χώρες μεταξύ τους  και κατόπιν την Ασία  με την Ευρώπη.To όνομα του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ΤΑR-Trans-Asian Railway.  Το δίκτυο θα περιλαμβάνει τον Βόρειο Άξονα  που θα συνδέει Ευρώπη-Πολωνία-Λευκορωσία-Ρωσία -Καζακστάν -Μογγολία-Κίνα – Κορέα.
http://www.railwaypro.com/wp/?p=9113
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/ Τον Νότιο Άξονα   που θα συνδέει τις
Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν , Ινδία, Μπανγκλαντες, Μιανμάρ και Ταυλάνδη
Τον Βορειοδυτικό άξονα  που θα συνδέει την Β. Ευρώπη με Περσικό κόλπο
Τον Νοτιανατολικό που θα συνδέει την Κίνα με την Σιγκαπούρη.

Μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί  πρόοδος ανάλογη του αρχικού σχεδιασμού  στην κατασκευή του δικτύου ωστόσο η ιδέα κάθε άλλο παρά έχει εγκαταλειφθεί. Γραφειοκρατία , διαφθορά, ελλιπής χρηματοδότηση , διαφορές στις υπάρχουσες σιδηροδρομικές υποδομές στις διάφορες χώρες καθυστερούν την ολοκλήρωση.Παρόλα αυτά η κατασκευή επιμέρους τμημάτων σε διάφορες χώρες συνεχίζεται. Η κατασκευή περιλαμβάνει βελτίωση των υπαρχόντων σιδηροδρομικών υποδομών και κατασκευή νέων.   Το δίκτυο κατά τόπους θα εξυπηρετείται απο πλωτά μέσα- ferry boats-  αλλά και σημαντικά κατασκευαστικά έργα όπως το υποθαλάσσιο τούνελ στον Βόσπορο-θάλασσα Μαρμαρά που θα ενώνει την
Ευρωπαϊκή και Ασιατική ακτή της
 Κωνσταντινούπολης και θα αποτελεί μέρος του Νότιου άξονα του TRA  . Το έργο έχει αρχίσει  το 2009 αλλά καθυστερεί σημαντικά λόγω των Βυζαντινών αρχαιολογικών
ευρημάτων αλλά και των δυσκολιών στην διάνοιξή του .
Asian Highway (AH)
Παράλληλα με τον ATR ένα άλλο εγχείρημα  υπό την αιγίδα του ΟΗΕ  και χρηματοδότηση από την Ινδία -Κίνα – Ιαπωνία,ο Ασιατικός Αυτοκινητόδρομος Asian Highway (AH) είναι σε εξέλιξη . Το εγχείρημα έχει ως στόχο την την σύνδεση και βελτίωση των υπαρχόντων οδικών δικτύων στις Ασιατικές χώρες , την τυποποίηση των προδιαγραφών χρήσης και την συνεχή  βελτίωση του δικτύου .O AH αποτελείται από 87 τμήματα συνολικού μήκους 140,000 χλμ τα οποία αποτελούν δίκτυο αυτοκινητόδρομων που ενώνουν όλες τι Ασιατικές χώρες μεταξύ τους αλλά και με την Μέση Ανατολή-Ευρώπη -Ρωσία. Oι  άξονες  AH 1 και ΑΗ 5  συνδέουν τις  Βουλγαρία -Κωνσταντινούπολη -Ιράν -Ινδία- Κίνα -Κορέα
Από τα παραπάνω φαίνεται ότι η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της Ασίας με την Ευρώπη είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη .  Καθυστερήσεις  υπάρχουν αλλά αναλογιζόμενοι το πλήθος των ετερόκλητων εταίρων που εργάζονται είναι αναμενόμενες. Η ολοκλήρωση αυτών των εγχειρημάτων θα ολοκληρωθεί  με επιτυχία  διότι οι εμπλεκόμενες χώρες έχουν αγκαλιάσει και έχουν παραδεχθεί την σημασία τους. Σύμφωνα με οικονομικούς κύκλους οι μεταφορές αγαθών και εμπορευμάτων μέσω αυτών των δικτύων θα είναι πιο γρήγορες από τις θαλάσσιες μεταφορές .
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
ASIAN HIGHWAY
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/Asian_Highways.png
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
Greek Spirit
ΠΗΓΕΣ – ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
http://chinaincentralasia.com/2013/01/11/chinas-latest-piece-of-the-new-silk-road/
http://oilprice.com/Geopolitics/International/From-Shanghai-To-Rotterdam-The-New-Iron-Silk-Road.html
http://yaleglobal.yale.edu/content/can-china-and-turkey-forge-new-silk-road
http://
www.chinadaily.com.cn/bizchina/2011-04/15/content_12334125.htm
http://www.unescap.org/ttdw/common/TIS/TAR/text/tar_priority.pdf

14 σχόλια:

  1. Η Κίνα μας αρέσει δεν μας αρέσει θα είναι η νέα παγκόσμια υπερδύναμη. Την ξυπνήσαμε όταν τον 18 αιώνα πήγαμε να την κατακτήσουμε, αποτέλεσμα να την βγάλουμε από τον αιώνιο λήθαργο που η ίδια είχε επιλέξει. Από τον 19 αιώνα και μετά η Κίνα έχει επιλέξει την εξωστρέφεια διότι εάν δεν το έκανε η κατακτητικές τάσεις της δύσης θα επανέρχονταν.

    Έτσι με υπομονή, επιμονή, οργάνωση και πειθαρχία κατάφερε να ορθοποδήσει από την υποανάπτυκτη κατάσταση που βρισκόταν και με σταθερά βήματα να αποκτήσει και να ελέγξει τα μέσα παραγωγής που κατά την θεωρία του Μαρξ όποιος τα διαθέτει ελέγχει και τον κόσμο.
    Η θεωρία του Μαρξ είχε απόλυτη εφαρμογή σε άλλες εποχές, έτσι η Κίνα στράφηκε στο άλλο μεγάλο υπερόπλο της δύσης τα κεφάλαια και τον έλεγχό τους.
    Δημιουργώντας την δικιά της παγκόσμια τράπεζα (AIIB), έχει στόχο να ολοκληρώσει την οικονομική της παγκόσμια κυριαρχία εφόσον κεφάλαια και μέσα παραγωγής θα βρίσκονται στον έλεγχό της.
    Αυτό δεν θα μπορέσει ποτέ να το πετύχει εάν δεν έχει ισχυρή στρατιωτική ικανότητα, για αυτόν τον λόγο αναβαθμίζει συνεχώς ποιοτικά με νέες τεχνολογίες όλα τα στρατιωτικά της παραρτήματα.
    Ένας άλλος σημαντικός τομέας που υστερεί αλλά εργάζεται πυρετωδώς είναι οι καινοτομίες και η υψηλή τεχνολογία, όμως με το ανθρώπινο δυναμικό που έχει σε όλα τα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα του κόσμου σε λίγες δεκαετίας και αυτός ο τομέας θα ανήκει στην Κίνα.
    Από πλευράς δυτικού κόσμου και συμμάχων δεν φαίνεται στο πως θα συνεργαστούν με την Κίνα, αλλά πως θα την σταματήσουν.

    Εδώ δεν μπόρεσαν να την κατακτήσουν όταν ήταν στα κάτω της θα την κατακτήσουν ή σταματήσουν τώρα που είναι στα πάνω της;
    Στο χαρτί που ελπίζει η δύση ακούει στο όνομα Ινδία..., όμως αυτό είναι απλά ελπίδα....αναφορά θα γίνει σε άλλη τοποθέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν κυκλοφορήσει κανείς σε Κινέζικο αυτοκινητόδρομο,πραγματικά εντυπωσιάζεται.Τους κάνουν πραγματικά τεράστιους.
    Οι Κινέζοι υστερούν στην τεχνολογία τους όμως κατά πολύ.Το μόνο που κάνουν είναι να αντιγράφουν και δυστυχώς οι αντιγραφές τους είναι ακόμα πολύ φθηνές και της κατώτατης ποιότητας.

    Ένα πράγμα όπως όταν ξεκίνησαν να κατασκευάζουν οι Γιαπωνέζοι αυτοκίνητα και ηλεκτρονικά.
    Τα αυτοκίνητά τους αρχικά δεν είχαν και την καλύτερη φήμη,όμως κατάφεραν χάρη στην εργατικότητά τους και την αμομοίωση της τεχνολογικής γνώσης να την αναπτύξουν και να την πάνε αυτόνομα ένα βήμα παραπέρα.

    Οι Κινέζοι ακόμα δεν έχουν καταφέρει κάτι τετοιο και δεν ξέρω αν και πότε θα το καταφέρουν.
    Δηλαδή μπορεί μέσα σε μια εβδομάδα με τον σιδηροδρομο,αντι των 30-40 ημερών με πλοίο να έχεις ένα Κινέζικο αυτοκίνητο αλλά τι να το κάνεις αν σου μείνει η πόρτα ανοίγοντας στο χέρι.

    Είναι οι χειρότεροι στην ποιότητα.Ενα άλλο παράδειγμα.Οι Γιαπωνέζοι κατασκευάζουν Εμπορικά πλοία υψηλότερου κόστους αλλά της ύψιστης ποιότητας ασφαλειας και αξιοπιστίας.Φτιαχνουν και οι Κορεάτες σε καλύτερο επίπεδο από τους Κινέζους αλλά πιο κάτω από τους Γιαπωνέζους.
    Οι δε Κινέζοι;Ότι χειροτερο σε ασφάλεια,αξιοπιστία και ποιότητα.Παραμενουν ακόμη στην φθηνή αντιγραφή.

    Είναι αλήθεια ότι έχουν ξεκινήσει να δίνουν βάση στην γνώση μέσα από Πανεπιστήμια,καλούν επιστήμονες από όλον τον κόσμο να τους μεταδώσει γνώση.Τωρα κατα ποσο θα την εξελίξουν στην πράξη θα φανεί.

    Επίσης είναι Μανούλες στην αντιγραφή στρατιωτικής τεχνολογίας.Κανουν βίδες τα Ρωσικά όπλα που παίρνουν από τους Ρώσους και προσπαθούν να δημιουργήσουν τα δικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη οι Κινέζοι έχουν εξαγγείλει ένα νέο πρόγραμμα-εκστρατεία με ορίζοντα το 2025 για την αναβάθμιση των προιόντων τους σε επίπεδο ποιότητας πάνω απο τους ανταγωνιστές τους, εγκαταλέιποντας την μαζική ευτελή και φθηνή βιομηχανική παραγωγή. Στόχος τους είναι τα κινέζικα προιόντα να αποκτήσοουν brand name αντίστοιχο των δυτικών και ιαπωνικών.

      Διαγραφή
    2. Για να δούμε.Εδώ θα φανεί η αξία τους.Η ανταγωνιστικότητα στην ποιότητα.Ο χρόνος θα δείξει!

      Διαγραφή
  3. ΔΕΧΘΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-Ο ΚΑΙΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΑΒΕΛ ΔΗΛΑΔΗ ΝΙΚΑ ΚΑΙ ΛΑΒΕ ΔΗΛΑΔΗ ΚΙΝΑ > ΛΕΒΑ(Ι)-ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστὰ τὰ ὅσα ἀναφέρει ὁ δεύτερος σχολιαστὴς γιατὶ ἀπ᾽ὅτι καταλαβαίνω ἔχει ἐπισκεφτῆ τὴν Κίνα. Πέρυσι ἤμουν

    σὲ ἐπισκευὴ στὴν Κίνα μὲ πλοῖο καὶ δὲν ὑπάρχει τρόπος νὰ περιγράψῳ τὴν ἐπισκευή. Ὅταν τὸ πλοῖο ἔφυγε τὸ

    πλήρωμα ἔφτιαχνε τὶς δουλειὲς τοῦ ναυπηγείου.

    Καταρχὴν οἱ Κινέζοι εἶναι ψεῦτες, ἔχουν τὴν κουτοπονηριὰ μέσα τους καὶ σ᾽αὐτὸ μοιάζουν μὲ ἐμᾶς ποὺ τὸ παίζουμε

    οἱ δῆθεν ἔξυπνοι στὴν Εὐρώπη, ἀλλὰ τὸ ἔξυπνο πουλὶ ἀπὸ τὴν μύτη πιάνεται.

    Ἐπίσης οἱ Κινέζοι δὲν ἔχουν τὴν παιδεία τῶν Ίαπώνων. Ἡ παιδεία εἶναι μία λέξη ποὺ ἔχει ἕνα μέγα εὖρος σημασιῶν

    καὶ τελικὰ καθορίζει τὴν ποιότητα τοῦ ἀνθρώπου, τῆς κοινωνίας καὶ τοῦ ἔθνους.

    Ἀπὸ προσωπικὴ ἐμπειρία ἐκτιμῶ βαθύτατα τὴν Ἰαπωνία καὶ τοὺς Ἰαπωνέζους. Γιὰ μένα εἶναι μακρὰ ἡ χώρα ποὺ θὰ

    μποροῦσε νὰ συνεργαστῇ κάποιος ἐπαγγελματικά μαζί της.

    Ἡ Κίνα βασίζεται στὴν ποσότητα καὶ μόνον. Δὲν τὴν ἔχουμε δεῖ νὰ μάχεται σὲ στρατιωτικὸ ἐπίπεδο ὁπότε δὲν

    μποροῦμε νὰ κρίνουμε. Εἶναι καλοὶ ἔμποροι ἀλλὰ γιὰ πολεμιστὲς κανεὶς δὲν γνωρίζει.

    Ἀντίθετα οἱ Ἰαπωνέζοι εἶναι λαὸς πολεμικὸς καὶ ξέρει νὰ πεθαίνῃ γιὰ τὴν πατρίδα του. Μὴν ξεχνᾶμε τοὺς

    Σινοϊαπωνικοὺς πολέμους τὸ 1894-1895 καὶ 1937-1945. Δὲν μπορεῖ νὰ συγκρίνῃς ἀνόμοια πράγματα.

    Ἄλλο Κίνα, ἄλλο Ἰαπωνία καὶ ἄλλο Ἰνδία.

    Ὁ Panpan πιὸ πάνω ἀφήνει νὰ ἐννοηθῇ ὅτι ἡ Ἰνδία μπορεῖ νὰ γίνῃ τὸ ἐμπόδιο τῆς Κίνας. Μᾶλλον πάλι λᾶθος κάνει.

    Panpan νὰ εἶσαι πιὸ προσεχτικὸς σὲ ὁρισμένα συμπεράσματα.

    Γιὰ νὰ φτάνῃς σὲ συμπεράσματα γιὰ ἕνα ἔθνος πρέπει νὰ μελετήσῃς τὴν κουλτούρα του μέσα ἀπὸ

    τὴν θρησκεία του, τὶς παραδόσεις του, τὴν λογοτεχνία του, τὴν ἀρχιτεκτονικὴ ποὺ ἔχει ἀναπτύξει, τὸ πῶς

    ἔχει διαμορφωθῇ ἡ κοινωνία του καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλους παράγοντες. Δηλαδὴ κάνεις τὸ ψυχογράφημα τοῦ ἔθνους.

    Πρέπει νὰ ζήσῃς στὸ κρᾶτος αὐτὸ γιὰ δῇς αὐτὸ ποὺ θέλεις νὰ γράψῃς. Δὲν εἶναι ὅλα εὔκολα λόγια ποὺ

    ἀναμασᾶμε.

    Καὶ ἐπειδὴ οὔτε ἐγὼ εἶμαι εἰδήμονας ἀλλὰ μόνον μὲ τὴν κοινὴ λογικὴ κάνω ἕνα ἐρώτημα. Τὰ τελευταῖα 200 χρόνια

    πόσο ἔχουν πολεμήσει οἱ Ἰνδοὶ καὶ πόσο οἱ Ἰαπωνέζοι; Τὴν ἴδια στιγμὴ ποὺ ἡ Ἰαπωνία εἶχε Σαμουράϊ καὶ κάνανε

    σεπούκου γιὰ τὴν ΤΙΜΗ καὶ τὸ ΟΝΟΜΑ, οἱ Ἰνδοὶ γράφανε Κᾶμα Σούτρα. Οἱ Ἰαπωνέζοι πέφτανε μὲ τὰ ἀεροπλάνα

    παίρνοντας ὄρκο γιὰ τὸν αὐτοκράτορα καὶ τὴν Ἰαπωνία καὶ οἱ Ἰνδοὶ μὲ τὸν Μαχάτμα Γκάντι κάνανε ἀπεργία πείνας

    καὶ καθιστικὲς διαμαρτυρίες γιὰ νὰ πάρουν τὰ διακιώματα τοῦ ἁλατιοῦ ἀπὸ τοὺς Ἄγγλους.

    Ὁ Μαχάτμα Γκάντι εἶναι ἕνα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΚΟ πνεῦμα καὶ εἶναι μόνος του μία ΣΧΟΛΗ. Ἀλλὰ μέχρις ἐκεῖ.

    Ὅταν μιλᾶμε γιὰ ἰσχὺ μιλᾶμε γιὰ ΑΝΔΡΕΙΑ καὶ αὐτὸ τὸ σπὸρ τὸ κατέχουν οἱ Ἰαπωνέζοι καλύτερα

    ἀπὸ τοὺς Ἰνδούς, πολλάκις.

    Διαβᾶστε λίγο ΓΙΟΥΚΙΟ ΜΙΣΙΜΑ, Ἡ Ἠθικὴ τῶν Σαμαουράι καὶ Ὁ ναὸς τοῦ Χρυσοῦ Περιπτέρου καὶ πᾶρτε γεύση

    λίγο ἀπὸ τὴν παρακαταθήκη τῶν Ἰαπώνων. Καὶ μὴν ξεχνᾶμε ὅτι οἱ Ἰαπωνέζοι εἶναι μὲ τὰ χέρια δεμένα λόγω τῶν

    ἀτομικῶν βομβῶν καὶ ἄνευ ὄρων παράδοση στοὺς Γιάνκηδες ἢ καλλύτερα στοὺς Σίωνες. Ἡ Κεντρικὴ Τράπεζα

    τῆς Ἰαπωνίας εἶναι παράρτημα τῆς FEDERAL RESERVE ὅπως καὶ τῆς Γερμανίας. Ὁ Χιροχίτο ἢ καλλύτερα ἡ

    οἰκογένειά του πρόδωσε τοὺς Ἰαπωνέζους ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τῆς κατάργησης τοῦ θεσμοῦ τῶν Σαμουράι τὸ 1906

    καὶ φυσικὰ αὐτὸ τὸ ἔκανε μὲ τὸ ἀζημίωτο.

    Ἐν κατακλείδι οὔτε οἱ Ρῶσοι εἶναι τὸ ὑπηρετικὸ προσωπικὸ τῶν Κινέζων ποὺ τοὺς κάνουν τὴν βρώμικη δουλειὰ

    οὔτε οἱ Ἰνδοὶ θὰ εἶναι τὸ ἀντίπαλο δέος ἐνάντια στὴν Κίνα. Ὀ καθένας παίζει γιὰ τὸν ἑαυτό του καὶ κανένας δὲν

    ξέρει τὸ τί ἔχει συμφωνηθῇ πίσω ἀπὸ τὶς κουρτίνες καὶ φυσικὰ ὅλα αὐτὰ ἀλλάζουν ἀνάλογα μὲ τὰ συμφέροντα.

    Ἐμεῖς βλέπουμε μόνον τὰ τρέιλερ τοῦ ἔργου ποὺ παίζεται μὲ τοὺς κομπάρσους καὶ οὔτε κὰν τοὺς ἠθοποιοὺς

    βλέπουμε.

    Ὅσο γιὰ τὴν Ἑλλάδα ὁ νόμος τῆς φυσικῆς ἐξέλιξης τῆς ταιριάζει ἀπόλυτα.

    Δηλαδὴ ὅτι μόνον ὁ ἰσχυρὸς ἐπιβιώνει καὶ συνεχίζει τοὺς ὑπόλοιπους ἀπλῶς τοὺς ξεχνάει ἡ ἱστορία. Τὸ ἴδιο ἔχει

    γίνει πολλὲς φυλὲς στὸ παρελθόν, Ἀσσύριοι, Χετταῖοι, Βαβυλώνιοι κ.ο.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ὁ Panpan πιὸ πάνω ἀφήνει νὰ ἐννοηθῇ ὅτι ἡ Ἰνδία μπορεῖ νὰ γίνῃ τὸ ἐμπόδιο τῆς Κίνας. Μᾶλλον πάλι λᾶθος κάνει.
      Ὁ panpan είπε, “Στο χαρτί που ελπίζει η δύση ακούει στο όνομα Ινδία..., όμως αυτό είναι απλά ελπίδα....”

      Ανώνυμος είπε για τον panpan, “Μᾶλλον πάλι λᾶθος κάνει.”
      O panpan ρωτάει σε ποιο πάλι αναφέρεσαι;

      Διαγραφή
    2. Σχετικά με την διαφορά κουλτούρας μεταξύ Ιαπωνίας και Κίνας θα συμφωνήσω μαζί σας.Άλλο Ιάπωνας άλλο Κινέζος.Αν εξαιρέσουμε ότι οι Γιαπωνέζοι κάποτε ήταν οι ιμπεριαλιστές της Ασίας,κάτι σαν Γερμανία της Ευρώπης(βλ. εισβολή Μαντζουρία,Φιλιππίνες κ.τ.λ) θεωρώ ότι είναι ένα σκαλί παραπάνω από τους Κινέζους ώς έθνος.

      Έχουν μια κουλτούρα ας την πούμε μπεσαλίδικη σε σχέση με τους Κινέζους.Οι Κινέζοι ζούν τώρα ένα ιδιότυπο σύγχρονο "κομμουνιστικό νεοφιλελευθερισμό".Είναι και αμέτρητοι και σε ένα τέτοιο πλήθος δεν χωράει και πολύ δημοκρατία.Απο την μια ο Κινέζος εργάτης για ένα πιάτο ρύζι και από την άλλη ο Κινέζος που έχει τις άκρες με το καθεστώς και κερδίζει πολλά χρήματα,αγοράζει πανάκριβο Γιαπωνέζικο τζιπ και περνάει καλά...

      Ο Γιαπωνέζος αυτό που θα συμφωνήσεις αυτό θα σου προσφέρει.Ο Κινέζος έχει αυτή την νοοτροπία του αρπακολατζή του γρήγορου κέρδους.Θα σου πουλήσει σκάρτο πράγμα ειδικά αν γνωρίζει ότι δε θα σε ξαναδεί.Δεν τον ενδιαφέρει τόσο το μετά.

      Ο Γιαπωνέζος έχει μια ανεπτυγμένη αυτοεκτίμηση για την πατρίδα του(διδάξτε οτι θελετε στα σχολεια αλλα θα σεβαστειτε τις παραδοσεις μας),ίσως και σε σημείο ενός ελαφρού εθνικισμού.π.χ αν βρεθείς σε μια Γιαπωνέζικη Κωμόπολη δεν ξέρεις που να πάς αφού όλες οι πινακίδες είναι στα Γιαπωνέζικα ενώ θα μπορούσε να είναι γραμμένα και σε μια διεθνή γλώσσα.Το γιατί το κάνουν αυτό πραγματικά έχω απορία.Αισθανονται μόνοι στον κόσμο;Αισθάνονται οι πρώτοι;Αισθάνονται ότι αν θες να κυκλοφορήσεις στην Ιαπωνία μάθε Γιαπωνέζικα;Ή τα μαγαζιά μόνο για Γιαπωνέζους.

      Ένα απλό παράδειγμα διαφοράς μεταξύ Κίνας Ιαπωνίας.Μπαίνεις σε Κινέζικο ταξί και αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις μπλέξει με Έλληνα ταρίφα Αεροδρόμιο Ομόνοια να στα πάρω και Ζαμάν φου αν θα ξαναπεράσεις από δω.
      Μπαίνεις σε Γιαπωνέζικο;Αυτοκίνητο τζιτζί πεντακάθαρο,οδηγός ντυμένος ωραία,με το άσπρο το γαντάκι,αισθάνεσαι σαν άρχοντας.Κύριος στη συναλλαγή,απόδειξη,ρέστα ευχαριστώ κ.τ.λ

      Κάποιος Έλληνας πριν αρκετά χρόνια,εργαζόμενος για μερικά χρόνια στην Ιαπωνία είχε κάνει κάποιες γνωριμίες.Οταν γύρισε στην Ελλάδα,κάλεσε δύο Γιαπωνέζες φίλες του για διακοπές το καλοκαίρι στην Ελλάδα.
      Πήγαν για μπανιο σε μια παραλία.Ρωτανε οι Γιαπωνέζες:-Μπορουμε να καπνίσουμε;
      -Φυσικα.
      Βγάζουν οι Γιαπωνέζες ένα τασάκι από την τσάντα τους και μαζεύουν εκεί τις σταχτες και τις τσιγαρόγοπες για να μην τα πετάξουν πάνω στην άμμο.Υπερβολή;Η πράξεις μιλάνε μόνες τους.

      Όσο για τα πλοία που αναφέρατε για επισκευή στην Κίνα,ρωτηστε Έλληνες Μηχανικούς του Εμπορικού Ναυτικού που έχουν δουλέψει σε πλοία Κινέζικης κατασκευής(στα δύο το ένα δώρο) να σας πουν για το τι συμβαίνει.(Δεν ξέρουμε από πού θα μας την φέρει,κοιμόμαστε με το ένα μάτι ανοιχτό,τρεχάτε ποδαράκια μου να μην σας χ@@ει ο κ@@ος σας,πλοία φτιαγμένα στο ποδάρι,Μαγκάιβερ Σώσε μας,πλοία με χρόνο ζωής 4 χρόνια κ.τ.λ.η φθηνοκατασκευη τρώει αναγκαστικά και παρά σε αναλώσιμα-ανταλλακτικα..)

      Κλείνω με το εξής:Ο Κινέζος σε βλέπει σαν τάληρο.δεν πληρώνεις με το είδος ή τις υπηρεσίες αλλά από την στιγμή που θα καθήσεις στον οντά του αρχίζει να μετράει το κοντέρ...

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι που βρήκα το blog σας. Είναι για μένα πηγή μάθησης. Χριστιαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ὁ Panpan εἶπε : "Στὸ χαρτί ποὺ ἐλπίζει ἡ δύση ἀκούει στὸ ὄνομα Ἰνδία..., ὅμως αὐτὸ εἶναι ἀπλὰ ἐλπίδα...."

    Σὲ αὐτὸ ἀναφέρομαι Panpan, στὸ πιὸ πάνω σχόλιό σου. Ἐγὼ λέω ὅ,τι δὲν ὑπάρχει ἐλπίδα γιὰ τὴν Ἰνδία νὰ παίξῃ

    σημαντικὸ ρόλο, νὰ φέρῃ κάποιο πρόσκομμα σὲ ὅτι ἀφορᾶ τὴν Κίνα. Ἡ Ἰνδία εἶναι πολὺ καλὴ στὸ ἐμπόριο

    καὶ δὲν τὴν ἐνδιαφέρουν οἱ πόλεμοι. Τὸ δείχνει καθαρὰ ἡ ἱστορία της. Οἱ Ἰνδοὶ εἶναι ἔμποροι.

    Τόσες χιλιᾶδες χρόνια πές μου ἕναν πόλεμο στὸν ὁποῖο οἹ Ἰνδοὶ νὰ ἔχουν ἐμπλακεῖ. Κανένας.

    Γιὰ αὐτὸ σοῦ εἶπα στὸ σχόλιό μου, πρέπει νὰ κάνῃς τὸ ψυχογράφημα ἑνὸς ἔθνους γιὰ νὰ δῇς ἂν ὄντως μπορεῖ νὰ

    ἀντιπαρατεθῆ πολεμικὰ ἀπέναντι σὲ κάποιο ἄλλο. Καὶ στὸ κάτω-κάτω γιατί νὰ τὸ κάνῃ. Δὲν κερδίζει τίποτα.

    Ὅσον ἀφορᾶ ποιό εἶναι τό : "Μᾶλλον πάλι λᾶθος κάνεις"

    Αὐτὸ ἔχει νὰ κάνῃ μὲ ἕνα σχόλιό σου στὶς 25 Φεβρουαρίου 2018 στὸ προηγούμενο ἄρθρο τοῦ μπλόγκ,

    "Πῶς ἡ Τουρκία θὰ ἁρπάξῃ τὸ Μισὸ Αἰγαῖο καὶ τὰ μισὰ Κυπριακὰ κοιτάσματα .........."

    Panpan : Δὲν εἶναι θέμα θρησκευτικὸ ἀλλὰ τί αντιπροσωπεύουν σὲ ἰσχὺ οἱ ἐκάστοτε θρησκεῖες.

    Καὶ ἐγὼ σχολιάζω ὅτι εἶναι θέμα θρησκευτικὸ ὄχι μὲ τὴν ἔννοια ποὺ φανταζόμαστε.

    Καὶ κάτι ἀκόμα ποὺ δὲν εἶχα ἀναφέρει στὸ σχόλιό μου.

    Τὸν παράγοντα τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ τὸν ἀφήνεις ἔξω. Δηλαδὴ ἀναφέρεις τὸ Ἰσλὰμ ἀλλὰ τὴν πνευματικὴ

    του μήτρα ποὺ εἶναι ὁ Ἰουδαϊσμὸς δὲν τὸ σχολίαζεις. Πρῶτα πρέπει νὰ καταστρέψῃς τὴν ρίζα καὶ μετὰ τὰ κλαδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Ινδία έχει θέμα με την Κίνα στο ζήτημα του Πακιστάν και στις γεωγραφικές επεκτάσεις της Κίνας και είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους που δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα One Belt One Road της Κίνας.
    Επίσης η Ινδία κατηγορεί την Κίνα ως υπεύθυνο αποκλεισμού της από το Nuclear Suppliers Group (NSG).

    Panpan : Δὲν εἶναι θέμα θρησκευτικὸ ἀλλὰ τί αντιπροσωπεύουν σὲ ἰσχὺ οἱ ἐκάστοτε θρησκεῖες.

    Καὶ ἐγὼ σχολιάζω ὅτι εἶναι θέμα θρησκευτικὸ ὄχι μὲ τὴν ἔννοια ποὺ φανταζόμαστε.
    Διαβάζοντας έτσι τις τοποθετήσεις δεν βλέπω κάποια διαφορά, παρά συμφωνία.

    Ο ανώνυμος είπε: “Τὸν παράγοντα τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ τὸν ἀφήνεις ἔξω. Δηλαδὴ ἀναφέρεις τὸ Ἰσλὰμ ἀλλὰ τὴν πνευματικὴ του μήτρα ποὺ εἶναι ὁ Ἰουδαϊσμὸς δὲν τὸ σχολίαζεις. Πρῶτα πρέπει νὰ καταστρέψῃς τὴν ρίζα καὶ μετὰ τὰ κλαδιά.”
    Ο panpan λέει: Οι Εβραίοι την πνευματική τους δύναμη που είχαν την χάσανε και αυτή με τον εξελληνισμό της, τον Χριστιανισμό.
    Το Ισλάμ όμως χτίστηκε για να καταστρέψει τον Χριστιανισμό και την μεγάλη Ελληνορωμαϊκή Αυτοκρατορία που στο τέλος το κατάφερε, αλλά μετά το 1453 η Αυτοκρατορία μεθοδικά, οργανωμένα και δυναμικά έκανε την μεγάλη επανάκαμψη και τώρα όλα βρίσκονται και πάλι κάτω από τον έλεγχό της.
    Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι η τακτοποίηση των τελευταίων εκκρεμών υποθέσεων για να επιστρέψει στον φυσικό της χώρο με έδρα και πάλι την Κωνσταντινούπολη, αλλά όχι φυσικά με χώρα ελέγχου την Τουρκία.
    Οι μεγάλοι Ελληναράδες είναι εκτός Ελλάδας χιλιάδες χρόνια τώρα, οι απόγονοί τους επιστρέφουν να τιμήσουν την Πατρίδα τους την χώρα που τους ανέδειξε και εκπολίτισε όλη την ανθρωπότητα.
    Τελείωσα με αυτό το σχόλιο και δεν επανέρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἔχεις σημαντικὰ ἀδιαφορήσει γιὰ τὸν Ἰουδαϊσμό. Προκλητικὰ θὰ ἔλεγα. Οἱ Ὀρθόδοξοι Ἑβραῖοι, τὸ Ἰσραὴλ

      καὶ γενικὰ οἱ Ἑβραῖοι ποὺ δηλώνουν Ἑβραῖοι δὲν εἶναι κίνδυνος. Ἴσα-ἴσα θὰ ἔλεγα ἀγαποῦν τὴν πατρίδα

      τους καὶ προσπαθοῦν νὰ τὴν προστατεύσουν. Ὁ Ἰουδαϊσμὸς εἶναι κάτι εὐρύτερο καὶ δὲν ἐξηγεῖται μὲ βάση

      ἕνα καὶ ἕνα κάνουν δύο.

      Τὸ πᾶν εἶναι ὁ ἔλεγχος τοῦ ἀνθρώπινου μυαλοῦ. Ὁ Ἰουδαϊσμὸς θέλει νὰ ἐλέγξῃ τὸν ἄνθρωπο.

      Δεκάρα δὲν δίνει γιὰ τὸ χρῆμα καὶ τὰ ὑλικὰ ἀγαθά. Δικά του εἶναι καὶ ὅποτε γουστάρει τὰ κάβει καὶ τὰ

      ξανα-δίδει πίσω στὶς μᾶζες γιὰ νὰ βαυκαλίζονται.

      Ἡ Αὐτοκρατορία ποὺ λὲς ὅταν ἔρθῃ θὰ πρέπῃ νὰ ξεπαστρέψῃ μιὰ καὶ καλὴ με τὸ Ἰουδαϊσμό.

      Ὅπως ὁ Ἀλέξανδρος ἔκοψε τὸν γόρδιο δεσμό. Μὲ πολὺ αἷμα καὶ κανένα συναισθηματισμό.

      Οἱ Ἑβραῖοι δὲν ἐξελληνίστηκαν ὅλοι ἢ τοὐλαχιστον αὐτοὶ ποὺ μας ἐνδιαφέρουν. Πάλι λᾶθος κάνεις καὶ ἐδῶ.

      Οἱ Ἕλληνες δίνουν σημασία στὸ πνεῦμα καὶ στὴν ἀνύψωση τοῦ ἀνθρώπου πρὸς τὸ Θεῖο,

      μία δοκιμασία γιὰ νὰ πλησιάσουν τὸ Ἰδανικὸ Ἀγαθὸ γιὰ τὸν Ἀριστοτέλη.

      Ὁ Ἰουδαϊσμὸς αὐτὸ ποὺ κάνει εἶναι ἐρεθισμὸς τῶν ἀνθρώπινων ἐπιθυμιῶν καὶ ἱκανοποίηση

      τῶν κατώτερων ἐνστίκτων τοῦ ἀνθρώπου, κοινῶς ὑποβιβασμὸς τοῦ Ἀνθρώπου σὲ τετράποδο.

      Μήν μοῦ πῇς ὅτι δὲν συμβαίνει. Ὁμοσεξουαλικότητα μὲ τὴν σφραγίδα τοῦ κράτους, ἀνεξιθρησκεία,

      παιδεραστία, ἀνθρώπινα διακιώματα, κτηνοβασία θέλεις καὶ ἄλλα; Υἱοθεσία για ζευγάρια ὁμοφυλοφύλλων,

      ἀγόρια στὸ νηπηαγωγεῖο νὰ ντύνονται κορίτσια, ψᾶξε Νορβηγία νὰ δῇς τί γίνεται στοὺς παιδικοὺς

      σταθμούς, πρότυπα ντυσίματος καὶ ἐμφάνισης ποὺ ὁδηγοῦν σὲ ἄλλους ἀτραπούς.

      Οἱ Μεγάλοι Ἕλληνες εἶναι ἐκτὸς Ἑλλάδας, συμφωνῶ μαζί σου. Δὲν πρόκειται ὅμως νὰ ἔρθουν

      ποτὲς στὸ κρᾶτος ποὺ κατ᾽ἐπίφασιν λέγεται Ἑλλάδα. Ἔχουν πάρει τὸ μάθημά τους ἀπὸ τὸν Καποδίστρια

      καὶ τὸν Ὑψηλάντη. Δὲν τοὺς ἐνδιαφἐρει μὲ ἄλλα λόγια ὁ χῶρος τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους. Τό γιατί;

      Διότι δὲν κυβερνιέται ἀπὸ Ἕλληνες καὶ γιὰ νὰ περάσῃ στὰ χέρια τους πρέπει νὰ γίνῃ αἱματοκύλισμα.

      Ἐσὺ τὸ βλέπεις πιθανὸν αὐτὴν τὴν στιγμὴ, ἐννοῶ τὸ βραχὺ μέλλον; Ἐγὼ δὲν τὸ αἰσθάνομαι, γιατὶ οἱ

      ἀντίπαλες δυνάμεις ἔχουν ἤδη ἐκμαύλισει τὰ πάντα. Δὲν ξέρω μετὰ ἀπὸ 100 ἢ 200 χρόνια.

      Δὲν θὰ ζῇ κανεὶς ἀπὸ ἐμᾶς γιὰ νὰ τὸ πιστοποιήσῃ.

      Τελιώνοντας κάνεις συνέχεια λᾶθος γιὰ τὴν Ἰνδία. Κάνεις τὸ ψυχογράφημα τοῦ λαοῦ γιὰ νὰ δῇς μέχρι ποῦ

      μπορεῖ νὰ φτάσῃ. Σὲ ξαναρωτάω, πόσους πολέμους ἔχει κάνει ἡ Ἰνδία τὰ τελευταῖα 500 χρόνα.

      Σοῦ τὸ λεώ ἐγώ : ΚΑΝΕΝΑΝ. Καὶ οὔτε προκειται νὰ κάνῃ. Τό γιατί; Γιατί ἔτσι λέι ἡ ἱστορία τὰ τελευταῖα

      500 χρόνια καὶ παραπάνω.

      Αὐτὰ περὶ ἀποκλεισμῶν ἀπὸ κάτι συμφωνίες τοῦ κώλου καὶ τὰ κουραφέξαλα εἶναι γιὰ κάτι ζητιάνους ποὺ

      παραπονοῦνται γιατὶ δὲν τοὺς δώσανε κάνενα ψίχουλο ἀκόμη.

      Αὐτὰ τὰ ὁλίγα.

      Καὶ πᾶντα νὰ ἔχῃς κατὰ νοῦ τὴν ρήση του Θουκιδίδη ὅτι :

      Οἱ δυνατοὶ κάνουν αὐτὸ ποὺ τοὺς ἐπιτρέπει ἡ δυναμή τους καὶ οἱ ἀδύνατοι ὑποχωροῦν μέχρις ἐκεῖ ποὺ

      ὑποδεικνύει ἡ ἀδυναμία τους.










      Διαγραφή
  8. https://geoparatirisy.com/2018/04/17/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/amp/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πραγματικα εδω αναλυεις και αποδεικνυεις καποια πραγματα που λενε οι προφητειες παρολο αυτα κρατας τις επιφυλαξεις σου..βαλτο καλα στο κεφαλι σου ..δεν θα το ξαναπω ..ο,τι ο Θεος επιτρεπει, καταλαβαινεις εσυ ,ειναι στα χερια του οτι κινειται στο κοσμο ,ειναι ο διαμορφωτης της ιστοριας της ανθρωποτητας ακομα και αν ολα ειναι φτιαχτα απο ανθρωπο παλι το Θεος εχει το σχεδιο του για ολους .η αποκαλυψη εχει γραφτει για να μην γινει ποτε κανονικα.ο ανθρωπος την προκαλει γιατι δεν καταλαβαινει καποια πραγματακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή