ΖΕΥΞΗ ΑΞΙΟΥ-ΔΟΥΝΑΒΗ

 Greek Spirit
20-12-2017
Τις τελευταίες ημέρες έγινε μόδα και τάση η αναφορά στην νέα υδάτινη δίοδο Θεσσαλονίκης-Σκοπίων-Σερβίας -Δούναβη δια μέσω Αξιού ποταμού.Το έργο που έχει σχεδιασθεί προβλέπει την διάνοιξη και εμβάθυνση του της ποταμιας αυτής διόδου με στόχο να γίνει πλεύσιμη απο φορτηγίδες οι οποίες θα μεταφέρουν -τι άλλο- φυσικό αέριο προς την Γερμανία.
Πλήθος θεωριών συνωμοσιών συνοδεύει αυτή την είδηση, όπως πχ η θεωρία ότι η Κεντρική Μακεδονία και τα Σκόπια θα γίνουν μια ενιαία οικονομική ζωνη, μια ΕΟΖ , στην οποία οι κρατικές αρχές θα έχουν δευτερεύοντα ρόλο και εξουσία και όλα αυτά προς το όφελος της οικονομικής ανάπτυξης. 
Η αλήθεια είναι πάντα κάπου στην μέση. Η ζεύξη Αξιού -Δούναβη-Γερμανίας είναι μια ιδέα που εφάρμοσαν πρώτοι οι αρχαίοι Έλληνες οι οποίοι ταξίδευαν μέσω των ποτάμιων οδών σε όλη την Ευρώπη και ίδρυσαν πόλεις- εμπορευματικούς και διαμετακομιστικούς σταθμούς όπως πχ η Κολωνία στον Ρήνο και το Παρίσι στον Σηκουάνα.
Σήμερα η ιδέα αυτή εντάσσεται στην υλοποίηση του πρότζεκτ για τον Νότιο Ενεργειακό Διάδρομο -ΝΕΔ , ένα δίκτυο αγωγών και διόδων τόσο σε στεριά όσο και σε θάλασσα αλλα και σε ποτάμια το οποίο φιλοδοξεί να φέρει αέριο από το Κατάρ στην μάστιγα του δυτικού πολιτισμού, την Γερμανία.
Στον ΝΕΔ εντάσσεται και ο ΤΑΡ αλλά και ένα μεγάλο και άγνωστο στην Ελλάδα δίκτυο αγωγών που ξεκινούν από το Κουρδιστάν , το Ιράκ και το Ιράν και που σε πολλές περιπτώσεις διατ΄ρεχει την Τουρκία και καταλήγει είτε σε λιμάνια αυτής.
Η ιδέα για την χρήση των ποτάμιων οδών για μεταφορά αερίου ωρίμασε από το 2015 όταν η Ρωσία άρχισε να στηρίζει σθεναρά το καθεστώς Άσαντ στην Συρία, το οποίο δεν ήθελε να περάσει ο αγωγός Κατάρ-Ιορδανία-Συρία-Τουρκία-Ελλάδα-Ιταλία-Αυστρία Γερμανία. 
Το Κατάρ και η Γερμανία που προκάλεσαν τον πόλεμο για να πέσει ο Άσαντ άρχισαν να προσανατολίζονται σε εναλλακτικά σχέδια.
Η Θεσσαλονίκη ως τερματικός σταθμός αερίου και η μεταφόρτωση αυτού σε φορτηγίδες δια μέσω Αξιού-Δούναβη μειώνει την απόσταση που πρέπει να διανύουν τα πλοία τάνκερ δια πλέοντας όλη τη Μεσόγειο και  τον Ατλαντικό για να φθάσουν σε γερμανικά λιμάνια.
Για πολλούς ο ΝΕΔ και η παράκαμψη της Μεσογείου και Ατλαντικού  ήταν η αιτία για την διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας απο την Γερμανία, θεωρία η οποία ωστόσο έχει πολλά κενά.
Εκτός απο την Θεσσαλονίκη τερματικός σταθμός αερίου θα γίνει και η Αλεξανδρούπολη απο την οποία το αέριο θα μεταφορτώνεται σε τραίνα, εξ ου και η πρεμούρα των Γερμανών να φάνε τον ΟΣΕ που τελικά τον πήραν οι Ιταλοί οι οποίοι όμως είναι στενοί συνεργάτες των Γερμανών σε αυτά τα ενεργειακά ζητήματα και σχέδια. Εξάλλου ο EAST MED  που θέλει να φέρει αέριο στην Γερμανία απο Ισραήλ-Αίγυπτο -Κύπρο και Ελλάδα έχει ως βασικό μέτοχο και εταίρο την Ιταλία.

Εκτός όμως απο τα τάνκερ τα οποία θα μεταφέρουν αέριο απο το Κατάρ στην Θεσσαλονίκη κι Ελλάδα θα υπάρχουν κι αυτά που θα μεταφέρουν αέριο και πετρέλαιο απο τα λιμάνια της Τουρκίας η οποία όπως είπαμε παραπάνω είναι ο κόμβος του ΝΕΔ.
Γιαυτό και βλέπουμε τα τελευταία χρόνια την ακτοπλοϊκή διασύνδεση Θεσσαλονίκης -Σμύρνης η οποία δεν είναι τίποτα άλλο από μια συμφωνία με στόχο τον εθισμό των Ελλήνων με την ιδέα της συνεργασίας με την Τουρκία.Εξάλλου γνωστός τοπικός άρχοντας της βόρειας Ελλάδας αποτελεί τον πιο φιλότιμο προπαγανδιστή της ΄΄πολιτισμικής ΄΄ επανένωσης των Ελλήνων-Τούρκων ενώ παράλληλα αποκαλεί τους Σκοπιανούς ως Μακεδόνες.
Για να υλοποιηθεί ο NEΔ πρέπει Ελλάδα-Σκόπια και Τουρκία να συνεργασθούν παραμερίζοντας τις γεωπολιτικές διαφορές τους.
Ο Νότιος Ενεργειακός Διάδρομος, μέρος του οποίου θα αποτελεί και το τμήμα Αξιού-Δούναβη , είναι μια προτεραιότητα όχι μόνο της Γερμανίας αλλά και των ΗΠΑ και αυτό γιατί και οι δυο επιθυμούν την ενεργειακή απεξάρτηση της Ευρώπης απο την Ρωσία.
Τα πράγματα όμως δεν είναι απλά. Την ζεύξη Αξιού -Δούναβη θα χρησιμοποιήσει και Κίνα για την ταχύτερη προώθηση των εμπορευμάτων της κάτι το οποίο θα αυξήσει την διείσδυση της στην Ευρώπη και θα αφαιρέσει δύναμη απο την Αμερικανική επιρροή. Ενα άλλο πρόβλημα είναι η συμμετοχή της Σερβίας στο εγχείρημα Σερβία έχει περάσει απροκάλυπτα στην σφαίρα επιρροής της Ρωσίας και θα πρέπει να εξηγήσει στον Πούτιν πως είναι δυνατόν να λαμβάνει στρατιωτική βοήθεια από τη Ρωσία και την ίδια στιγμή να συμπράττει στον ΝΕΔ ο οποίος είναι ένα εγχείρημα που θα βοηθήσει στην απεξάρτηση της Ευρώπης απο το ρωσικό αέριο.Το μόνο που μπορεί να ειπωθεί ως δικαιολογία είναι ότι η ζεύξη Αξιού-Δούναβη ωφελεί και τα συμφέροντα της Κίνας η οποία είναι απαραίτητη σύμμαχος της Ρωσίας
Η Ρωσία προσπαθεί να πάρει έγκριση από την Ε.Ε για να περάσει τον ΤURKISH STREAM σε ευρωπαϊκό έδαφος , τον γνωρίζουμε και ως SOUTH STREAM , αγωγό αερίου που ξεκινάει απο την Νότια Ρωσία και τροφοδοτεί την Τουρκία με αέριο το οποίο θέλει να το εξάγει και στην Ευρώπη. Ο TURKISH STREAM θέλει να χρησιμοποιήσει τις υποδομές του ΤΑΡ Ωστόσο η Ε.Ε. δεν δίνει Έγκριση εφόσον θέλει να απεξαρτηθεί απο την Ρωσία.
 Ανάμεσα σε αυτούς που θα οφεληθούν απο τον ΝΕΔ είναι και οι εφοπλιστές οι οποίοι γίνονται όλο και πιο απαραίτητοι για ναμεταφέρουν μετα τάνκερ τους το αέριο.
Ο Σαμαράς έπσε το 2015 ότα αποφάσισ να φορολογήσει τους εφοπλιστές.Συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο του 2014 είχεπροτείνει στην Μέρκελ την άρση τηςφοροαμνηστείας των εφοπλιστών. Τον Νοέμβριο του ίδου έτους ο Γιούνγκερ εκλεγεται πρόεδρος της Ευρωπαικης -Κομισιόν-Επιτροπής και το πρώτο που κάνει είναι -σε συνεργασία με την Μέρκελ-την νομοθέτησηει της συνέχισης του καθεστώτος φοροαμνηστίας των εφοπλιστών.ΠαράλληλαΓιούνγκερ και Μέρκελ δεν αφήνουν τον Σαμαρά να χαλαρώσει τα μέτρα με αποτέλεσμα να χάσει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας και οδηγείται σε εκλογές .Ο Σαμαράς είχε ζητήσει και τον Νοέμβριο του 2014 απο τον Γιούνγκερ την άρση της φορομανητείας των εφοπλιστών και γιαυτ΄βγήκε απο την μέσηεφόσον η Ε.Ε έχει ανάγκη τους εφοπλιστές οι οποίοι έχουν ναυπηγήσει δεκαδες νεα τάνκερ αερίου.
Τι να πει κανείς, διαφθορα και συμφέροντα παντού.
Στην Ελλάδα έχουμε πάθει ένα νέο σύνδρομο αυτό του ΄΄μετακοψιδιακού-μετασουβλακικού προφητειακού υστερικού  καινοθρησκευτικού φαντασιακού ιδεώδους σε έδαφός ξανθού τριχωτού κεφαλής- ΜΕ.ΜΕ.ΠΡΟ.Υ.ΚΑΙ.ΦΑ.Ι. Ε.ΞΑ.ΤΡΙ.ΚΕ. 
Συμπτώματα του συνδρόμου αυτού είναι η πίστη  προς προφητείες που εξαπολύει η ρωσική προπαγάνδα περί σωτηρίας μας και επιστροφής της Πόλης απο τους Ρώσους.. Απόρροια του συνδρόμου αυτού είναι η επιθυμία για κατάργηση κάθε οικονομικής δραστηριότητας και δράσης, εκτός απο το φαγητό βεβαίως και την επακόλουθη αφόδευση, μέχρι της εκπληρώσεως της προφητείας όπως και η άρνηση για ανάληψη ευθύνης σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο πάντα περιμένοντας να μας σώσουν οι Ρωσοι.
Η Ελλάδα αποκτά μια ευκαιρία για να προοδεύσει ως κόμβος του ΝΕΔ αλλά δυστυχώς οι ελίτ που έχουν αναλάβει αυτη την υπόθεση αποτελούν την εγγύηση για την αποδυνάμωση μας ως χώρα.Άλλο  η βιασύνη για το κλείσιμο των διμερών θεματων μεταξύ Σκοπίων και Ελλάδας κι άλλο η προσφωνήσεις των Σκοπίων σε κάθε επίσημη ευκαιρία με το όνομα Μακεδονία.
Άλλο η εμπορική και ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης -Σμύρνης κι άλλο η παράδοση της Ελλάδας σε τουρκοκαταριανούς επενδυτές οι οποίοι εξαγοραζουν μεγάλες επιχειρήσεις και απολύουν Έλληνες.
Η μετατροπή της Ελλάδας σε κόμβο αερίου πρέπει να είναι και το καλύτερο χαρτι μας για την ανάδειξη της αναγκαιότητας να παραμείνει μια σταθερή και ενιαία χώρα και όχι η αιτία για να αποσχισθεί η κεντρική Μακεδονία απο τον εθνικό κορμό. Ο Ερντογάν έχει εξαπολύσει ήδη τους επιχειρηματίες το στενού του κύκλου οι οποίοι εξαγοράζουν αθόρυβα ταπάντα στην Ελλάδα, απο τον Αστερα Βουλιαγμένης και τις μαρίνες σε νησιά μέχρι και ολόκληρα κοπάδια κτηνοτρόφων όπως και αγροτικές εκτάσεις. Σε πολύ λίγα χρόνια οι Τούρκοι θα έχουν διεισδύσει τόσο πολύ στην ελληνική οικονομία που θα είναι αδύνατον να βρει δουλειά  μέσος Έλληνας εάν δεν γνωρίζεις τουρκικά και δεν αποποιηθείς της θρησκείας του και της ιστορίας του και μάλιστα σε καθημερινή βάση στον τόπο εργασίας αρχικά και κατόπιν παντού
Η ένταξη της Ελλάδας στον ΝΕΔ δεν είναι απο μόνη της ολέθρια, το αντίθετο.Ωστόσο και σε συνέχεια της παράδοσης της χώρας στα τουρκικά χέρια δεν θα αποτελέσει τίποτα άλλο από ένα κεφάλαιο προδοσίας




Σχόλια